Detta är en lista på vilka böcker jag tycker ha varit bäst av de recensioner jag har gjort. Som ni ser har jag tagit en för varje bokstav. Det kan betyda att det var måånga bra att välja mellan på en bokstav, medan på andra bokstäver fanns det bara tre att välja mellan. Jag har inte heller tagit någon bok som är mitten av en serie, utan då första boken i serien. De böcker som står här är de som fortfarande imponerar på mig efter all tid som har flödat efter jag har läst boken. 

 

A - Allt för min syster

B - Boktjuven

C - Chasing Brooklyn

D - Die for me

E - Extremly close and incredibly close

F - Ful

G - Graceling

H - Harry Potter

I - Imorgon när kriget kom

J - Jellicoe Road

K - Krigarhjärta

L - The Looking Glass Wars

M - My Soul To Take

N - The Night Circus

O - The Outsiders

P - P.S Jag älskar dig

Q -

R - Röd Skymning

S - Scarlet

T - Tänk om det där är jag

U - Udda verklighet

V - Vilda gröna ögon

W - Withet

X -

Y - You against me

Z -

Å -

Ä - Älskade syster

Ö - Ögat över månskäran

1-9 - 14 år till salu

 

Gjord 3/9-12




Kommentarer

Trackback