Välkommen till Photos and Books recensionssida. Här kan du hitta alla recensioner som har lagts upp på bloggen, det är bara att kolla runt efter rätt bok.
 
Just nu uppdateras inte den här sidan med senaste recensioner pga tidbrist. 

Böckerna är placerade efter titelnamnet. Det är mest pga att jag själv har lättare att hitta böcker jag söker efter genom titeln. Några tycker väl som jag några andra inte, men jag tror att de flesta kommer ändå att hitta det man söker. Right?
 
Jag vill bara notera för er alla att kolla när recensionen är skriven, för det är verkligen mycket mer välutvecklade nu för tiden än vad de var för ett år sen! Det kallas utveckling!

Vill du veta om boken tillhör en serie? Håll musen över länken. Om det är med i en serie står det serien namn och bokens serienummer. Enkelt va? ;)


Andra roligheter:
100 moderna ungdomstitlar
Böcker som har berört mig till tårar har runnit
Böcker som har fått mungipor att peka upp
Favoriter #1 Fristående böcker
Favoriter #2 Serier
 Triangeldrama: Borde det inte vara så?


Trackback